luni, 17 august 2009

Şi am fost la desenat.Partea a 5-a.

Ceea ce trebuia sa fie un trackside s-a transformat destul de rapid intr-un `under the bridge`.Acest lucru a avut loc din cauza conditiilor meteo neprielnice si a boschetilor care erau uzi.Poate ne vom intoarce aici,intr-o iarna fara zapada,ca sa facem ceea ce ne-am propus.
Acum,poate va intrebati de ce tocmai in capatul garii si de ce langa liniile de cale ferata?Raspunsul e foarte simplu : desenele pot fi vazute din tren.Ar fi o mare bucurie pentru ochii tuturor,cunoscatori sau necunoscatori.
Am mers alaturi de tovarasul de drum ceva timp,doar ca sa constatam ca am mers degeaba.Sau nu.Am decis sa ne deplasam putin mai incolo,sub podul de la Daranesti.Ala mare pe care s-au chinuit cateva luni sa il asfalteze acum 4 ani.Macar au facut o treaba buna.
Peretele la care am ajuns mai intai era in proportie de 85-90% desenat deja.Asa ca am coborat pana la un pilon de rezistenta,in speranta ca desenul poate fi vazut din tren.Nici aici lucrurile nu stateau mai bine.Urzici si perete facut aiurea.De-a lungul pilonului e o dunga mare,ca sa ii zic asa,o zona foarte nasoala a peretelui,cam la nivelul barbiei.Veti vedea in poze.Nu am vrut sad au pe linie,considerand ca desenul nu o sa mai arate bine.Asa ca am facut dedesupt:



Rezultatul final :


Am avut prilejul sa traversez si cartierul Praga,la intoarcere.Am trecut si pe langa liceu,pe langa gardul peste care mereu zboara mingi si am avut ocazia sa vad un Petrosani aproape pustiu,cu toate ca era o seara de duminica.



Cu toate ca e mic si la 100 de metri de sine,sper sa se vada ceva.Macar o pata de culoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu