sâmbătă, 15 august 2009

De ce mi-am facut blog?


Ok.Cred ca a venit timpul sa o scriu si pe asta,sa o tai de pe lista cu articole teoretice si sa o aduc aici,spre bucuria si groaza tuturor.
Ideea de creeare a unui blog mi-a incoltit in minte inca de la inceputul lui 2009,si a tot fost amanata pana cand s-a ajung in iunie.
De prin februarie m-am gandit ce articole as fi putut sa scriu,daca era pe blogspot sau wordpress nu conta aproape deloc pentru mine.
La inceputul lui martie eram ceva de genu : `sa-l fac sau sa nu-l fac?lasa ca-l fac mai tarziu`.Mai tarziu a insemnat defapt iunie,cand l-am si deschis,considerand ca voi avea destul timp sa scriu vacanta asta.
Pe langa orele petrecute alaturi de foi si creioane,citind sau pur si simplu uitandu-ma pe pereti,mai si scriu.Scriu cu o anumita retinere,de teama sa nu ofensez pe cineva sau sa ma fac de minune.Nu cred ca m-as simti prea bine daca cineva ar zice dupa ce a citit ceva de-al meu ceva de genul : `dude,tipu` asta e sick!nu mai vreau sa am de-a face cu el!sau pot folosii ce a scris impotriva sa!`.
From fear to paranoia.Great progress!
Dar tot nu am raspuns la intrebarea care denumeste acest articol.
De ce mi-am facut blog?
Ei bine,l-am facut pentru a-mi expune creatiile,daca e cazul,pentru a prezenta o parere sau un punct de vedere.E mult mai convenabil asa decat sa scriu la nesfarsit intr-un document word care sa zaca undeva pe desktop.Ziceti voi de nu.
Imi place sa scriu,imi place sa fiu creativ,dar nu caut trafic.Blogul este defapt un loc de exteriorizare foarte personal.Asa am facut si cu desenele mele.Le-am pus pe un site [fotolog] si astfel,daca lumea vrea,le poate vedea si ulterior aprecia.
Inca sunt bantuit de remuscari pentru ca nu l-am lansat in martie.Ar fi fost interesant sa vad ce gandire aveam acum 5 luni in functie de lucrurile pe care le scriam.
Cineva mi-a spus ca traiesc intr-o primavara continua,interioara.Cu toate ca nu am lansat blogul atunci,amintirea a ramas in sufletul meu.
Acum va veni intrebarea : de ce nu imi exprim parerea despre politica si alte domenii?
In primul rand,pentru ca nu dau aproape 2 bani pe politica.Cu totii suntem marionetele batjocorite ale unor oameni ignoranti si nu are rost sa ma enervez si mai mult din cauza asta.
Cat despre alte domenii…..S-ar putea sa nu le stapanesc foarte bine,s-ar putea sa fac greseli si astfel sa induc alti oameni in eroare pana cand cineva ma va corecta.Deocamdata nu vad ce rost ar avea sa speculez despre un domeniu care nu ma intereseaza 100%,sa prezint informatii incomplete si astfel sa par un neserios.
Ar mai fi multe de scris,dar cred ca ajunge pe moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu