joi, 20 august 2009

Revibe is complete!

Am reusit sa transcriu cele 11 piese ale albumului Revibe!Ce usurare!
Albumul nu-l veti gasi pe net pentru ca piesele sunt scrise de mine.partea vocala cel putin.
Daca le cititi,bine,daca nu,iar bine.Eu ma simt mult mai bine pentru ca le-am postat,simteam nevoia sa apara aici.
Revibe este albumul cu numarul 5 al trupei din capul meu [da,tot eu am scris si 1,2,3,4] si sunt destul de mandru de el.Nu doar pentru ca ar dura,daca ar putea fi ascultat,116 minute si doua secunde,ci si datorita temelor pe care le abordeaza.
O tema prezenta in mai multe piese ar fi aceea a frustrarilor creeate de alegerea drumului in viata,de pregatire a `fundatiei` catre un viitor mai bun pentru fiecare in parte.Temele romantice sau politice sunt si ele prezente,mai mult sau mai putin,prezentate intr-o maniera mai mut sau mai putin fireasca.Poeziile,piesele sau versurile,cum vreti voi sa le numiti migreaza de la absurd la seriozitate,de la romantism la Bacovia,de la vis la realitate.
Vor urma si celelalte `albume`,dar nu prea curand.Am transcris cuvant cu cuvant 40 de pagini de caiet mic [20 fata-verso].A fost ceva de lucru,dar ma simt bine acum ca am terminat.E ca o combinatie intre multumire si usurare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu