joi, 15 octombrie 2009

În curând

In curand

In curand voi posta un articol care va schimba lumea aceasta,asa cum o stim noi.
Planurile pentru articol au inceput inca din septembrie,dupa ce am scris Ultimul an/Back to school.Momentan,ma aflu inca in stadiul planurilor,totu-I teoretic,dar nu pentru mult timp.
Productia sau mai bine zis,procesul de scriere va fi lung si anevoios,intinzandu-se pe durata a mai multe luni.Dupa aproximarile mele,articolul va fi publicat cel mai probabil in….



August 2010.


Ati citit bine.Lunga asteptare,dar o sa merite.
Cui ma adresam?Cititorilor blogului?Care?Probabil multi au uitat de acest lacas al gandurilor neprihanite,avand in vedere ca nu am mai postat nimic de o luna si doua zile.
Poate sunteti curiosi ce am facut in tot acest timp.Mai nimic,si totusi,atat de multe.Nu voi dezvalui nimic.
Mai sus am scris `poate sunteti curiosi`.Acum,din nou,aceeasi problema.Cui ma adresam?
Mai mult ca sigur ma adresam celorlalte doua personalitati ale mele.Acum,alter egourile rasufla dezamagite si se intorc in zona lor de desfasurare.Abia asteapta sa preia controlul si sa imprastie dreptate in stanga si in dreapta.Poate nu ar fi trebuit sa scriu asta.Dar ce mai conteaza.
Revenind la articol : O sa fie one of a kind,ceva ce nu ati mai vazut pana acum,outstanding,colosal,shazam!
Poate ar trebui sa renunt la alternanta dintre romana si engleza.But what the hell!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu